2014. november 5., szerda

Jessica Park - Flat-out Matt - Titkolni bolondulásig


Fülszöveg:  Matt harmadéves a Massachusettsi Műszaki Egyetemen. Kockafejű, szellemes, zseniális srác.
És nagyon, de nagyon buta is.
Amikor a szépséges, menő, éleselméjű Julie beköltözik a házukba, mégis miért (jaj, miért?!) bújik Matt a bátyja, a hiányolt Finn bőrébe, azzal áltatva magát, hogy csak a lány kedvéért teszi?
A dolog egész ártalmatlannak tűnik, amíg Julie átmeneti vendégeskedése hosszú távúvá nem válik. És amíg a helyzet szívszorító őrületté nem fajul. Na meg amíg Matt bele nem szeret Julie-ba, Julie pedig bele nem szeret Finnbe.
De hát… Matt a hozzá való. Bárcsak megértethetné ezt Julie-val! Méghozzá anélkül, hogy el kelljen árulnia neki az igazat, ami mindannyiukat tönkretenné. Főleg Celeste-et, sérülékeny lelkű húgát, akinek talán mindenkinél jobban szüksége van Julie-ra.
A Szeretni bolondulásig-ban Julie szemszögéből láthattad Mattet. Ezzel a kisregénnyel, a Szerelem bolondulásig-gal most mélyebbre hatolhatsz Matt világába. Átélheted a történetet az ő oldaláról, megszakadhat érte a szíved, amikor megszakad a szíve, és ismét beleszerethetsz ebbe a szokatlan hősbe.
Indulj érzelmes utazásra az előzményeket bemutató két fejezettel, majd a Szeretni bolondulásig ezúttal Matt szemszögéből elmesélt hét fejezetével, és végezetül vár Julie történetének vadonatúj, pikáns fináléja! (forrás Moly.hu)

Kritika:  Alig egy perce olvastam ki a könyvet, de még mindig a hatása alatt vagyok. Bár a terjedelmén kicsit meglepődtem, még sincs hiányérzetem. Miután megérkezett a könyv, egyik legjobb barátommal megvitattuk, hogy miért pont Rubin Pöttyös lett. Az első részben nem volt semmi érzékiesség, de elhihetitek, ha azt mondom: Az írónő ezt a kis hiányosságot 120%-ig bepótolja a 2. részben. :D Hogy finoman fogalmazzak kellemes délutáni olvasmányból átcsap A szürke 50 árnyalatába…. Igen részletesen. 
Na és most, hogy „ki fangirlködtem” magam következzen az értékelés. 
Mint azt már írtam, szabályosan sokkolt a könyv terjedelme – mind a 156 oldal – mégis olyan jól fel lett építve Matt szemszöge és a végső befejezés, hogy nem tudok egy rossz szót sem írni. Ez a könyv gyilkos… És részletes, de ez mellékes. 
Bevallom a Flat-out love-ban nem kedveltem Matt karakterét (a Finn ügy miatt), de most egyszerűen beleszerettem. Hogy Colleen Hoover-t idézzem:

 „ Nem vágyom többé tetovált rosszfiúkra. Ide nekem a poénos pólókat, meg a szexis szókincset.” 

A Flat-out Matt segít abban, hogy jobban megértsük: Matt mit, miért tett? 
Szabályosan beleszerettem ebbe a fiúba, és az egész történetbe.
És aztán ott van még a borító! Hát ebbe is szerelmes lettem! Főleg a dombornyomású zsanérokba. Bár találhattak volna a feketénél szebb színt is. Hisz az első rész is fehér háttérrel fut. De ez csak felesleges kötözködés, imádtam ezt a könyvet, a szerelmem lett! Csak 18 év felettieknek ajánlom – és az olyan furcsa 17 éveseknek mint én, bár én limitált bolond vagyok. 
Ezt már a molyon olvashattátok, de a beígért fangirl rohamom - a mi jelenleg is tart - arra késztet, hogy pár sorban még ömlengjek a könyvről. 

Imádtam, hogy Jessica Park nem írta újra az egész történetet - láttam már rá példát, nem is egyet - pusztán a fontosabb részleteket kapjuk meg "Mattesítve". Bónuszként, még ha csak pár oldal erejéig is, de megismerhetjük az igazi Finn-t. Ez egyfajta megnyugvást nyújtott ez számomra, hisz én abban reménykedtem, hogy Julie majd összejön Finn-el, de ez a kis betekintés segített abban, hogy rájöjjek: Julie-nak bizony Matt mellett van a helye. Mint azt a Flat-out love-ból tudhatjuk: A lány végül megbocsájtott az enyhén szólva is furcsa fiúnak, de az olvasók elszabadultak. "Komolyan abbahagyta? Végre összejönne, erre bumm vége könyvnek? Matt egy pszichopata Jézusom!" Az ilyen és ehhez hasonló megnyilvánulásokra orvoslására írta meg Jessica a Flat-out Matt-et. És persze suttogva megjegyzem sokan hiányolták a fülled romantikát is. Ha te is közéjük tartozol, van egy jó hírem: Lesz romantika, nem is akármilyen. ;)

Értékelésem: 5/5 Ez a könyv egyszerűen magával ragadt, akár csak az első része. Habár pár óra erejéig tartott csupán, mégis felülmúlhatatlan élményt nyújtott. Eredetiség, önkifejezés és igazi nyers romantika, mindet egy könyvben! 18 éves kortól ajánlom mindenkinek, aki egy könnyed, mégis tartalmas olvasmányra vágyik!

Szereposztás:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése